Autor: Triin Tabur • 26. november 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Pingsaim aeg haigla kõnekeskuse  jaoks on kuu esimene päev

Suvel Tallinna Lastehaigla klienditeeninduses toimunud ümberkorraldused, täpsemalt kaasaegse kõnekeskuse avamine on parandanud tunduvalt lapsevanemate ligipääsu arstiaegade registreerimisele ning teinud arstiabi kättesaadavamaks.

Abilinnapea Merike Martinson kinnitas Raepressile, et lastehaiglas läbiviidud muudatused on osutunud patsiendisõbralikuks ja parandanud laste arstiabi kättesaadavust.

«Lisandunud on ka valikuvõimalus, sest nüüd  pakub kõnekeskuse töötaja välja eriarstiaega kas kesklinna lastepolikliinikus või Tallinna Lastehaiglas Mustmäel,» ütles Martinson.

Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Kristiina KäitMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 58552330
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Minna Liisi LiivrandMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 230
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708
TellimiskeskusTel: 667 0099