Autor: Triin Tabur • 26. november 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Pingsaim aeg haigla kõnekeskuse jaoks on kuu esimene päev
Suvel Tallinna Lastehaigla klienditeeninduses toimunud ümberkorraldused, täpsemalt kaasaegse kõnekeskuse avamine on parandanud tunduvalt lapsevanemate ligipääsu arstiaegade registreerimisele ning teinud arstiabi kättesaadavamaks.
Abilinnapea Merike Martinson kinnitas Raepressile, et lastehaiglas läbiviidud muudatused on osutunud patsiendisõbralikuks ja parandanud laste arstiabi kättesaadavust.
«Lisandunud on ka valikuvõimalus, sest nüüd pakub kõnekeskuse töötaja välja eriarstiaega kas kesklinna lastepolikliinikus või Tallinna Lastehaiglas Mustmäel,» ütles Martinson.