Apteekide põhiklientide hulka on jõudnud enam kui 30aastased mehed ning lemmikkaupade hulka tõusnud apteekide oma bränditooted, kirjutas Äripäev.
Tervisetoodete maaletoojatele valmistavad üha enam peavalu apteekide enda bränditooted, peaasjalikult toidulisandid ja vitamiinid, sest nende valik aina laieneb, kvaliteet ning hind on head, maaletoojatel on oma toodetega neile raske konkurentsi pakkuda, rääkis müügi- ja turundusteenuseid pakkuva ASi Sirowa Tallinn tootejuht Siiri Põldar turunduskoverentsil Wazzup?.
Seotud lood
STADA missiooniks on alati olnud inimeste tervise eest hoolitsemine ning usaldusväärseks partneriks olemine. Just see on aluseks meie pingutustele, et pakkuda kättesaadavaid ja kvaliteetseid ravimeid ning toetada tervishoiusüsteeme ja tervishoiutöötajaid kogu maailmas.