Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Konverentsilt: apteegiäris annavad tooni omatooted ja 30+ mehed
Apteekide põhiklientide hulka on jõudnud enam kui 30aastased mehed ning lemmikkaupade hulka tõusnud apteekide oma bränditooted, kirjutas Äripäev.
Tervisetoodete maaletoojatele valmistavad üha enam peavalu apteekide enda bränditooted, peaasjalikult toidulisandid ja vitamiinid, sest nende valik aina laieneb, kvaliteet ning hind on head, maaletoojatel on oma toodetega neile raske konkurentsi pakkuda, rääkis müügi- ja turundusteenuseid pakkuva ASi Sirowa Tallinn tootejuht Siiri Põldar turunduskoverentsil Wazzup?.
OECD värskes aruandes „Health at a Glance 2024“ prognoositakse, et aastaks 2050 on Euroopa Liidus (EL) üle 65-aastaseid inimesi juba kolmandik elanikkonnast. Kui lisada sellele elustiiliga seotud riskitegurid ja sotsiaalmajanduslikud erinevused, on selge, et Euroopa peab kiiresti ajakohastama oma tervishoiusüsteeme, et parandada patsientide elukvaliteeti.