Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
ITK: paraku i-Patsient on võtnud rohkem aega
Ida-Tallinna Keskhaigla turundusosakonna juhataja Inge Suder vastab Meditsiiniuudiste küsimustele, miks ikkagi on i-Patsiendi arendustööd veninud.
Vastab Suder: Ida-Tallinna Keskhaigla arendas i-Patsiendi portaali esimese raviasutusena välja 2007. aastal. Platvorm võimaldas patsientidel broneerida internetikeskkonnas aega arsti vastuvõtule, vaadata operatiivselt analüüside ja uuringute tulemusi.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Meditsiiniuudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.