Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Perearsti nõuandetelefoni on kasutanud iga viies
Nõuandetelefoni teenusest on teadlik 66% Eesti elanikest, samas kasutanud on seda 21%, selgus sotsiaalministeeriumi ja haigekassa poolt tellitud arstiabi rahulolu-uuringust.
Perearsti nõuandetelefon 1220 vastab aastas enam kui 230 000 pöördumisele, kaheksa tegevusaasta jooksul on kõnede arv aasta-aastalt kasvanud. Uuringu „Elanike hinnangud tervisele ja arstiabile 2013’’ andmetel oli 88% nõuandeliinile helistanutest saadud nõuannetega rahul.
2025. aasta suve lõpuks valmiva Raja Keskuse toob Tartusse juurde üle 2500 ruutmeetri A-klassi kaubandus-, teenindus- ja büroopinda. Hoone ankurrentnikuks saab Tartu Ülikooli Kliinikum.