Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Perearsti nõuandetelefoni on kasutanud iga viies
Nõuandetelefoni teenusest on teadlik 66% Eesti elanikest, samas kasutanud on seda 21%, selgus sotsiaalministeeriumi ja haigekassa poolt tellitud arstiabi rahulolu-uuringust.
Perearsti nõuandetelefon 1220 vastab aastas enam kui 230 000 pöördumisele, kaheksa tegevusaasta jooksul on kõnede arv aasta-aastalt kasvanud. Uuringu „Elanike hinnangud tervisele ja arstiabile 2013’’ andmetel oli 88% nõuandeliinile helistanutest saadud nõuannetega rahul.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil telli[email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Meditsiiniuudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.