• 25.02.14, 12:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarbijakaitseamet võttis ilukliiniku häiriva reklaami luubi alla

Tarbijakaitseametile laekus kaebus, milles inimene leidis, et Baltic Medicum OÜ ehk ilukliiniku VipMedicumi reklaam «Luba oma mehel käia noorema naisega» solvab otseselt teenuse tarbijaid, endiseid ja praeguseid kliente ja alandab naisi, kirjutas Tarbija24. 
"Kuna tegemist võib olla reklaamiseadusega vastuolus oleva reklaamiga, siis oleme tõepoolest alustanud Baltic Medicumi suhtes järelevalvemenetlust. Kuna aga menetlus on praegu pooleli, siis praegu rohkem seda kommenteerida ei saa. Enne lõpliku seisukoha kujundamist soovime ära kuulata ettevõtte selgitused," kinnitas tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna spetsialist Kadri Paul. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 16:32
Haiglad liiguvad automatiseeritud ravimikäitluse suunas
Haigla igapäevatöö keerukus ei seisne ainult patsientide ravimises, vaid ka selles, et õiged ravimid jõuaksid õigel ajal patsientideni. Iga ravim on kriitilise tähtsusega ning isegi väikesed vead annuses või ravimivalikus võivad ohustada patsiendi tervist. Haiglas liigub päevas sadu ravimeid. Nende käsitsi haldamine, komplekteerimine ja dokumenteerimine muudab protsessi keerukaks ning veaohtlikuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele