• 10.03.14, 13:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Verekeskuste trükireklaamid pälvisid Kuldmuna

Nelja Eesti verekeskuse ja sotsiaalministeeriumi koostöös tellitud reklaamid said reklaamikonkursil Kuldmuna parima trükireklaami tiitli. Reklaamide autor on agentuur Age McCann.
Age McCann kommenteerib reklaamide ideed: "Kampaania eesmärgiks oli saada püsidoonoreid. Selle tõttu tuletasime vaatajatele lõbusa paralleeli abil meelde, et vereloovutamine ei ole selline tegevus, mille puhul peaks piirduma ühe korraga ning doonorlust ei ole vaja karta."

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.10.25, 12:02
Inimeste tervise eest hoolitsemine on STADA eesmärk
STADA missiooniks on alati olnud inimeste tervise eest hoolitsemine ning usaldusväärseks partneriks olemine. Just see on aluseks meie pingutustele, et pakkuda kättesaadavaid ja kvaliteetseid ravimeid ning toetada tervishoiusüsteeme ja tervishoiutöötajaid kogu maailmas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele