• 10.03.14, 13:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Verekeskuste trükireklaamid pälvisid Kuldmuna

Nelja Eesti verekeskuse ja sotsiaalministeeriumi koostöös tellitud reklaamid said reklaamikonkursil Kuldmuna parima trükireklaami tiitli. Reklaamide autor on agentuur Age McCann.
Age McCann kommenteerib reklaamide ideed: "Kampaania eesmärgiks oli saada püsidoonoreid. Selle tõttu tuletasime vaatajatele lõbusa paralleeli abil meelde, et vereloovutamine ei ole selline tegevus, mille puhul peaks piirduma ühe korraga ning doonorlust ei ole vaja karta."

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 16:32
Haiglad liiguvad automatiseeritud ravimikäitluse suunas
Haigla igapäevatöö keerukus ei seisne ainult patsientide ravimises, vaid ka selles, et õiged ravimid jõuaksid õigel ajal patsientideni. Iga ravim on kriitilise tähtsusega ning isegi väikesed vead annuses või ravimivalikus võivad ohustada patsiendi tervist. Haiglas liigub päevas sadu ravimeid. Nende käsitsi haldamine, komplekteerimine ja dokumenteerimine muudab protsessi keerukaks ning veaohtlikuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele