Autor: Triin Tabur • 26. juuni 2014
Ainult tellijatele

FDA: osa akneravimeid võib esile kutsuda allergia

Ameerika Toidu- ja ravimiameti (FDA) väitel võivad mõned populaarsed käsimüügis olevad akneravimid põhjustada tõsist ärritust ja isegi eluohtlikke allergilisi reaktsioone, vahendas ERRi teadusportaal.

Sellised tooted sisaldavad aktiivseid koostisosi bensoüülperoksiidi või salitsüülhapet, olles kasutusel väga erineval kujul (sh geelide, emulsioonide, näovete jm koostises).

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluPeatoimetajaTel: 667 0451
Violetta RiidasToimetajaTel: 667 0454
Siret TrullAjakirjanik-toimetajaTel: 667 0446
Triin Tabur Meditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 455
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708