Autor: Kadi Heinsalu • 11. juuli 2014
Ainult tellijatele

Suvine jalahooldus: vähenda survet jalale

Pärast pikka talve, mille meie jalad on sukkades ja sokkides veetnud, avastame tihti oma hooletusse jäetud jalad. Enamik jalahädadest on tekkinud liigsest survest jalale.

Suve soojus ja lahtise kannaga jalanõud soodustavad jalanaha kuivamist, seeläbi naha paksenemist ning lõhede tekkimist. Selle ennetamiseks tuleb jalgu regulaarselt niisutada. Palju abi on ka jalavannidest. Jalavanne võib teha paarkorda nädalas. Vee temperatuur võiks olla 37 kraadi ja kestvus 10 minutit. Jalavanni vette võib lisada spetsiaalset jalavanni soola, mis pehmendab ja niisutab kuiva nahka. Vannisool aitab ka väsinud jalgade puhul. Vannivette ei ole soovitav lisada duššigeeli, sest see on kuivatava toimega. Pärast vannitamist tuleb jalad hoolega kuivatada, erilist rõhku pannes varbavahedele. Ära ei tohi unustada ka korralikku kreemitamist.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluPeatoimetajaTel: 667 0451
Violetta RiidasToimetajaTel: 667 0454
Siret TrullAjakirjanik-toimetajaTel: 667 0446
Triin Tabur Meditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 455
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708