Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Ministeerium saab e-teenuste arengu ja innovatsiooni asekantsleri
Alates 16. veebruarist on sotsiaalministeeriumis neli asekantslerit, lisandub e-teenuste arengu ja innovatsiooni asekantsler.
Infotehnoloogiline kodanikele suunatud avalike teenuste arendamine on Sotsiaalministeeriumi jaoks prioriteetne ja mahukas ülesanne, mis vajab valdkonnaülest lähenemist. Riigi infosüsteemi kuuluvad andmekogud peavad toimima ja arenema kaasajale vastavas tempos ja olema inimeste jaoks kasutajasõbralikud. Praegu on ministeeriumi e-teenuste kujundamise kompetents killustunud erinevate osakondade vahel. E-teenuste arengu ja innovatsiooni asekantsler asub osakonnajuhatajate kaudu juhtima olemasolevat info- ja kommunikatsioonitehnoloogia osakonna ning uut digitaalvõimekuse arendamise osakonna tööd.
Kui jaanuari keskpaigaks laekus sotsiaalministeeriumi e-teenuste arengu ja innovatsiooni asekantsleri ametikohale viis avaldust, siis eile selekteeris riigikantselei juures tegutsev tippjuhtide valikukomisjon neist välja neli.