Ainult tellijatele
Autor: Violetta Riidas • 22. detsember 2014
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Perearst: Kõnetund on tõesti lühike

Ühelt poolt on hea, et kroonilise haigusega patsient ei pea retsepti pikendamiseks enam arsti vastuvõtule minema. Teiselt poolt võib aga retsepti pikendamine telefoni teel osutuda keeruliseks.

Venekeelse nädalalehe Den za Dnjomi lugeja küsis, kas sellist olukorda võib pidada normaalseks, kui perearst võtab kõnesid vastu vaid ühe kindla tunni jooksul päevas ja sel ajal helistades on telefon pidevalt kinni, vahendas Postimees Tervis.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Kristiina KäitMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 58552330
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Minna Liisi LiivrandMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 230
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708