Ainult tellijatele
Autor: Violetta Riidas • 22. detsember 2016
Ainult tellijatele

Vaatamata nurinale soovitaks patsient PERHi ka oma lähedastele

Mustamäel asuv PERHi linnaku peamaja.
Autor: Põhja-Eesti Regionaalhaigla

Regionaalhaigla kvaliteediteenistuse juhataja Marina Kaarna võtab blogis kokku 2016. aasta ambulatoorsete patsientide rahulolu uuringu tulemused.

Iga tervishoiuasutuse jaoks on oluline välja selgitada patsientide arvamus tervishoiuteenuse osutamise kohta ning leida lahendused, kuidas vältida patsientide rahulolematust ja suurendada rahulolu, kirjutas Regionaalhaigla kvaliteediteenistuse juhataja Marina Kaarna haigla blogis.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Triin Tabur Meditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 455
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Hanna SultsMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 385
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708