• 11.02.19, 15:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Häirekeskus: inimeste abivajadus on muutumas

2018. aastal vastas Häirekeskus hädaabinumbril 112 tulnud 994 514 kõnele. Neist 408 250 juhul saadeti appi politsei, pääste või kiirabi. Võrreldes eelmise aastaga tõusis kõnede arv 1% võrra ja selle põhjusena on näha abivajaduse tõusu suvel. Palav suvi tõi kaasa tuleõnnetusi ja tekitas inimestele terviseprobleeme.
Häirekeskus: inimeste abivajadus on muutumas
  • Foto: Raul Mee
Pea pooled (46%) hädaabikõned tulid Põhja piirkonnast (Tallinn ja Harjumaa), ligi veerand Lõuna piirkonnast, Ida piirkonnast tuli 19% kõnesid ning kõige vähem kõnesid tehti Lääne piirkonnast (13%).

Seotud lood

Uudised
  • 21.12.18, 07:00
Projektipõhised kiirabibrigaadid said püsirahastuse
Tulevast aastast saavad aluse püsivaks rahastuseks kiirabi projektipõhised brigaadid. Samuti kaasajastatakse kiirabibrigaadide koosseisu ning varustuse nõudeid.
Uudised
  • 06.09.18, 14:00
Rattakiirabi töörohke suvi: 46 töötajat ja 248 väljakutset
Tallinna kiirabi rattapatrull tegi selle suve kolme kuuga ligi kaks korda rohkem väljasõite kui eelmisel aastal samal ajal.
Töökuulutused
  • 29.10.24, 14:40
Tartu Ülikooli Kliinikum otsib hematoloogia-onkoloogia kliiniku juhti
Kandideerimise tähtaeg: 15.12.2024

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele