• 20.06.19, 07:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Koopiaravimit saadab umbusk

Paljud mäletavad armastatud näitlejannat Ita Everit kiitmas telereklaamis pea igal õhtul toimeainepõhiseid ravimeid. Kampaania julgustas valima geneerilist ehk koopiaravimit. Läbimurret pole aga sündinud.
Apteekritel on kohustus pakkuda patsiendile sobivate ravimite hulgast ravimpreparaati, mille puhul on patsiendi omaosalus ravimi eest tasumisel vähim.
  • Apteekritel on kohustus pakkuda patsiendile sobivate ravimite hulgast ravimpreparaati, mille puhul on patsiendi omaosalus ravimi eest tasumisel vähim.
  • Foto: PantherMedia
Haigekassa alustas koopia- ehk geneeriliste ravimite teavituskampaaniatega aastal 2010 ja tegi viimase 2016. aastal. “Põhjus, miks me viimastel aastatel enam pole ravimikampaaniaid teinud, on positiivne ehk siis elanikkonna teadlikkus tänase seisuga on nii kõrge, et teavitustegevusi lisaks pole vaja,” selgitab haigekassa tervise edenduse ja kommunikatsiooni talituse spetsialist Taisi Kõiv. “Tehtud kampaaniad ei oleks täna nii toimivad, kui levitatud sõnumeid ei toetaks terve võrgustik: arstid, erialaseltsid, apteekrid.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.10.25, 12:02
Inimeste tervise eest hoolitsemine on STADA eesmärk
STADA missiooniks on alati olnud inimeste tervise eest hoolitsemine ning usaldusväärseks partneriks olemine. Just see on aluseks meie pingutustele, et pakkuda kättesaadavaid ja kvaliteetseid ravimeid ning toetada tervishoiusüsteeme ja tervishoiutöötajaid kogu maailmas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele