Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Uuring: Eesti apteekide teenindustase on tõusnud
Uuringufirma Dive viis Balti riikides kolmandat aastat järjest läbi apteegikettide valdkonnauuringu, kus otsiti parima teenindustasemega apteegiketti.
Eesti apteekides osatakse kliendiga suheldes jääda taktitundeliseks.
Foto: Äripäev, Scanpix
Teeninduskvaliteedi uuring viidi läbi mystery shopping ehk testostude meetodit kasutades. Eestis külastati nelja populaarsema keti apteeke suuremates linnades. Igasse apteegiketti sooritati kokku 10 külastust, kus testkliendid pöördusid apteekri poole sooviga osta külmetusravimit lähedasele inimesele. Kokku viidi Apotheka, Euroapteegi, Südameapteegi ning Benu keti apteekides läbi 40 testkülastust.
Balti riikides viidi esmakordselt läbi apteegikettide valdkonnauuring. Läti ja Leedu parima teenindusega apteegikett Eesti apteegikettide seast esikolmikusse ei pääsenud.