Ainult tellijatele
Autor: Meditsiiniuudised • 9. detsember 2020
Ainult tellijatele

Pfizeri vaktsiin põhjustas Suurbritannias kaks tugevat allergilist reaktsiooni

Suurbritannia meditsiinitöötajad on andnud soovituse vältida Pfizer-BioNTechi COVID-19 vaktsiini inimestel, kellel on varem esinenud olulisi allergilisi reaktsioone. Nimelt teatati peale vaktsiini eilset kasutuselevõttu kahel korral anafülaktilisest reaktsioonist.

Autor: Shutterstock

Riikliku tervishoiuteenistuse meditsiinidirektor Stephen Powis ütles, et nõuandeid muudeti pärast seda, kui teatati kahest vaktsiini saamisega seotud anafülaktilisest reaktsioonist, kirjutas Reuters. Anafülaktilise reaktsiooni saanud inimesed paranevad hästi.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Triin Tabur Meditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 455
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Hanna SultsMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 385
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708