Autor: Meditsiiniuudised • 11. märts 2021
Ainult tellijatele

Austria surmajuhtumit ei loeta AZ vaktsiiniga seotuks

Euroopa Ravimiamet (EMA) teatas, et senise uurimise põhjal ei saa seostada Austrias kasutatud AstraZeneca vaktsiini 49aastase meditsiiniõe surmaga.

COVID-19 vaktsiin
Autor: Shutterstock

"Pole mingeid viiteid sellele, et vaktsineerimine oleks põhjustanud neid haigustunnuseid, mida pole loetletud ka selle vaktsiini kõrvaltoimetena," teatas EMA. Lisaks vere hüübimishäirete tõttu surnud medõele sattus teine, 35aastane medõde, pärast vaktsineerimist haiglasse kopsutromboosiga, mõlemat naist vaktsineeriti samal ajal samas keskuses.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluPeatoimetajaTel: 667 0451
Violetta RiidasToimetajaTel: 667 0454
Siret TrullAjakirjanik-toimetajaTel: 667 0446
Triin Tabur Meditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 455
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708