Ainult tellijatele
Autor: Meditsiiniuudised • 20. detsember 2021
Ainult tellijatele

Uus-Meremaa ametnikud seostavad noore mehe surma Pfizeri vaktsiiniga

Uus-Meremaa ametivõimud teatasid esmaspäeval, et seostavad 26aastase mehe surma Pfizer-BionTechi COVID-19 vaktsiiniga: mehel tekkis pärast esimest doosi müokardiit, mille sümptomitega ta arsti poole ei pöördunud;
Uus-Meremaal seostatakse noore mehe surma vaktsiinidoosi saamisele järgnenud müokardiidiga.
Autor: Shutterstock

Tegu on teise vaktsiiniga seostatava surmaga riigis: augustis teatati naisterahva surmast pärast vaktsiinidoosi saamist, kirjutab Reuters.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Triin Tabur Meditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 455
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Minna Liisi LiivrandMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 230
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708