• 04.03.24, 09:00

Uuring: Eesti lapsed näevad liiga palju ebatervislikke toidu- ja joogireklaame

Tartu ülikooli ja maailma terviseorganisatsiooni (WHO) tehtud uuringu käigus analüüsiti Eesti laste ja noorte televisiooni vahendusel nähtavaid toidureklaame. Valminud raport näitas, et lapsed ei tohiks näha 69% toidu- ja joogireklaamidest, kuna need julgustavad valesid toitumisharjumusi ning ebatervislikke eluviise.
Uuringuperioodil näidati kokku enim –  32,7% – just toitude ja jookide reklaame.
  • Uuringuperioodil näidati kokku enim – 32,7% – just toitude ja jookide reklaame.
  • Foto: Shutterstock
Uuringu käigus salvestati mullu mais TV3, Kanal 2 ja Nickelodeon Juniori kanalil kõik nelja päeva jooksul näidatud reklaamid, kusjuures eraldi analüüsiti toitude ja jookide reklaame. Kokku näidati sel perioodil enim – 32,7% – just toitude ja jookide reklaame.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 14:23
Digitaliseeritud tekstiilid – üks alahinnatuim kokkuhoiukoht tervishoius
Regionaalhaigla digipööre tekstiilide halduses on näide sellest, kuidas digitaliseerimisega on võimalik vältida ohte ning tänu andmetele on selge ülevaade tekstiilivajadusest. Eesti suurim haigla on selle valdkonna digipöörde ja tekstiililahenduste edulugu: „Kui teekonda alustasime, küsisime endalt, kas see on innovatsioon või paratamatus,“ räägib Tõnu Talisainen, Regionaalhaigla haldusteenistuse juhataja.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele