Autor: Meditsiiniuudised • 4. märts 2024

Uuring: Eesti lapsed näevad liiga palju ebatervislikke toidu- ja joogireklaame

Tartu ülikooli ja maailma terviseorganisatsiooni (WHO) tehtud uuringu käigus analüüsiti Eesti laste ja noorte televisiooni vahendusel nähtavaid toidureklaame. Valminud raport näitas, et lapsed ei tohiks näha 69% toidu- ja joogireklaamidest, kuna need julgustavad valesid toitumisharjumusi ning ebatervislikke eluviise.
Uuringuperioodil näidati kokku enim – 32,7% – just toitude ja jookide reklaame.
Foto: Shutterstock

Uuringu käigus salvestati mullu mais TV3, Kanal 2 ja Nickelodeon Juniori kanalil kõik nelja päeva jooksul näidatud reklaamid, kusjuures eraldi analüüsiti toitude ja jookide reklaame. Kokku näidati sel perioodil enim – 32,7% – just toitude ja jookide reklaame.

Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Kristiina KäitMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 58552330
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Minna Liisi LiivrandMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 230
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708
TellimiskeskusTel: 667 0099