• 04.03.24, 09:00

Uuring: Eesti lapsed näevad liiga palju ebatervislikke toidu- ja joogireklaame

Tartu ülikooli ja maailma terviseorganisatsiooni (WHO) tehtud uuringu käigus analüüsiti Eesti laste ja noorte televisiooni vahendusel nähtavaid toidureklaame. Valminud raport näitas, et lapsed ei tohiks näha 69% toidu- ja joogireklaamidest, kuna need julgustavad valesid toitumisharjumusi ning ebatervislikke eluviise.
Uuringuperioodil näidati kokku enim –  32,7% – just toitude ja jookide reklaame.
  • Uuringuperioodil näidati kokku enim – 32,7% – just toitude ja jookide reklaame.
  • Foto: Shutterstock
Uuringu käigus salvestati mullu mais TV3, Kanal 2 ja Nickelodeon Juniori kanalil kõik nelja päeva jooksul näidatud reklaamid, kusjuures eraldi analüüsiti toitude ja jookide reklaame. Kokku näidati sel perioodil enim – 32,7% – just toitude ja jookide reklaame.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.11.25, 09:55
Patsiendikindlustuse täiendav valik: maailmas tuttav mudel on lõpuks Eestis
Kui aasta tagasi oli patsiendikindlustuse valik Eestis piiratud vaid ühe, juhtumipõhise lepinguga, siis nüüd on kindlustusmaakleri Northern1 international insurance brokers OÜ eestvedamisel turule jõudnud uus konkureeriv lahendus. See vastab Eesti õigusruumi nõuetele, tugineb rahvusvaheliselt tunnustatud nõudepõhisele mudelile ja loob kauaoodatud valikuvõimaluse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele