
- Fotol: Narva haigla kiirabi meeskond.
- Foto: Narva haigla
Narva haigla kiirabiteenuse kvaliteedi ja kiire teenuseosutamise kohta läbiviidud rahulolu uuringu tulemused kinnitavad, et enamik patsiente on saadud abiga äärmiselt rahul.
Uuringu andmed saadi 196 inimeselt, kes olid 112-le väljaskutse teinud. Kokku helistati 300 inimesele. Kõigist vastanutest 97% hindasid abi kiire kohalejõudmise väga positiivseks, samuti andis 90% vastanutes kõrge hinnangu kogetud abi kvaliteedile.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Narva haiglas möödunud nädala lõpus toimunud koostöökonverents jätkus piduliku tänuüritusega, kus kuulutati välja haigla tänavused parimad töötajad kaheksas eri kategoorias. Tunnustust ja teenetemärke jagati hindamatu panuse eest haigla igapäevaellu ja patsientide heaollu.
Narva haigla sügisel loodud ravikvaliteedi nõukogu keskendub tervishoiuteenuste kvaliteedi tõstmisele ja patsientide ohutuse parandamisele, tuginedes nii kohalikele teadmistele kui ka rahvusvaheliselt tunnustatud parimatele praktikatele.
Kui varem oli igal tervishoiutöötajal isiklik kittel, siis tänapäeva haiglates ja kliinikutes kasutatakse üha enam renditavaid tööriideid, mis on jagatud, kuid hügieenilised ja alati jälgitavalt hooldatud. Tööriiete korrektne hooldus on meditsiiniasutustes hädavajalik – see aitab vältida bakterite, viiruste ja muude haigusetekitajate levikut ning tagada ohutuse nii personalile kui patsientidele. Kaasaegne tehnoloogia võimaldab kogu protsessi digitaliseerida ja vähendada riske miinimumini.