17. detsember 2006
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kampaania "Kala teeb head" on oluliselt tõstnud kala kui tervisliku toiduaine tarbimist

18. detsember- 2006

Eesti Kalaliidu andmetel on reklaamikampaania „ Kala teeb head”oluliselt tõstnud inimeste teadlikkust kalast kui tervislikusttoiduainest ja suurendanud oluliselt kala ja kala-toodetemüügimahtu.

“Kui võrdleme kala ja kalatoodete müügimahtu eelmise aasta samaperioodiga- on see suurenenud 20 %. Sellelaadne müügi kasv olimeile meeldivaks üllatuseks-” kommenteerib kampaania korraldajaEesti Kalaliidu tegevdirektor Valdur Noormägi. “Eeldasime küllkalatoodete populaarsuse tõusu- kuid mitte nii kiiresti sellisesmahus. See näitab- et inimesed on teadlikumad kala tervislikestomadustest ja leiavad- et kalaroad on head ja maitsvad. Kindlastion põhjuseks ka inimeste ostujõu kasv- kuid peamereklaamikampaaniat siiski olulisemaks teguriks “ lisabNoormägi.

Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Kristiina KäitMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 58552330
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Minna Liisi LiivrandMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 230
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708
TellimiskeskusTel: 667 0099