• 14.03.08, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarbijakaitse šokeeris sotsiaalreklaamis osalenud ihtüoosihaige peret

Tarbijakaitseamet šokeeris ihtüoosihaigete abistamiseks tänavaile toodud plakatitel oleva Nestor Laasi vanemaid teatega- et postrid nende poja fotodega rikkusid tänavapilti- vahendas Postimees.ee. «Esmapilgul ei osanud kommenteeridagi seda- sest see on ju elu ja ei saa kapis hoida. Et praegusel ajal niimoodi suhtutakse- on väga šokeeriv-» ütles ihtüoosi ehk kalasoomustõbe põdeva lapse isa Aare Laas TV3 «Seitsmestele uudistele». Nestori õde Andra Laas leiab- et reklaami leevenedes kaoks selle algne idee täielikult. «Tarbijakaitseametile meeldiks selline reklaam näiteks- kui võtta Liis Lass ja Ines Karu koos sinna postrile ja siis panna sinna kiri «Mitte kõik ei ole nii ilusad kui meie-» nentis Andra Laas. Lastefondi sotsiaalreklaami kampaaniaga koguti üle poole miljoni krooni- et abistada kõiki 19 Eestis elavat ihtüoosihaiget.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 08.04.25, 16:40
Meliva Rävala kliinikusse otsitakse ARSTE
Kandideerimise tähtaeg: 30.04.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele