Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Ida-Tallinna Keskhaigla Aasta klienditeenindaja 2008
Juba neljandat aastat valis Ida-Tallinna Keskhaigla Hea
Teeninduse Kuu raames parimaid klienditeenindajaid- teatas
Ida-Tallinna Keskhaigla.
Kui siiani osutus valituks kõige enim hääli saanud
klienditeenindaja igast registratuurist- siis sel aastal said kõik
töötajad oma kandidatuuri ise esitada.
Konkurss koosnes kahest voorust. Esimeses voorus tuli lahendada 3
erinevat teenindussituatsiooni- teise vooru 21 küsimust seondusid
haigla tegevuse ja klienditeenindaja tööga. Züriisse kuulus 6
liiget- kes hindas teenindussituatsioonide lahenduste puhul töötaja
vastutuse võtmist- kliendile ja ettevõttele parima võimaliku
lahenduseni jõudmist- loovust- abivalmidust ja korrektset
keelekasutust.3. aprilli pidulikul autasustamisel kuulutati välja viis
parimat Aasta Klienditeenindajat 2008:
Eve Rosin- Magdaleena radioloogia registratuur
Ene Kadakas- Erakorralise meditsiini osakonna registratuur
Maie Eerik- Magdaleena polikliiniku registratuur
Tiina Gustasson- Magdaleena polikliiniku registratuur
Mariann Aardmaa- Tõnismäe polikliiniku registratuur