• 14.04.08, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ida-Tallinna Keskhaigla Aasta klienditeenindaja 2008

Juba neljandat aastat valis Ida-Tallinna Keskhaigla Hea Teeninduse Kuu raames parimaid klienditeenindajaid- teatas Ida-Tallinna Keskhaigla. Kui siiani osutus valituks kõige enim hääli saanud klienditeenindaja igast registratuurist- siis sel aastal said kõik töötajad oma kandidatuuri ise esitada. Konkurss koosnes kahest voorust. Esimeses voorus tuli lahendada 3 erinevat teenindussituatsiooni- teise vooru 21 küsimust seondusid haigla tegevuse ja klienditeenindaja tööga. Züriisse kuulus 6 liiget- kes hindas teenindussituatsioonide lahenduste puhul töötaja vastutuse võtmist- kliendile ja ettevõttele parima võimaliku lahenduseni jõudmist- loovust- abivalmidust ja korrektset keelekasutust.3. aprilli pidulikul autasustamisel kuulutati välja viis parimat Aasta Klienditeenindajat 2008: Eve Rosin- Magdaleena radioloogia registratuur Ene Kadakas- Erakorralise meditsiini osakonna registratuur Maie Eerik- Magdaleena polikliiniku registratuur Tiina Gustasson- Magdaleena polikliiniku registratuur Mariann Aardmaa- Tõnismäe polikliiniku registratuur  

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.06.25, 16:26
Kas Euroopa tervishoid suudab ajaga kaasas käia? Uuenduslik ravi vajab kiiremat teed patsientideni
OECD värskes aruandes „Health at a Glance 2024“ prognoositakse, et aastaks 2050 on Euroopa Liidus (EL) üle 65-aastaseid inimesi juba kolmandik elanikkonnast. Kui lisada sellele elustiiliga seotud riskitegurid ja sotsiaalmajanduslikud erinevused, on selge, et Euroopa peab kiiresti ajakohastama oma tervishoiusüsteeme, et parandada patsientide elukvaliteeti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele