Siin on tegu tõesti vajaliku ja õilsa sõnumiga: julgustada inimesi end vaktsineerima, ja tellijaks pealegi soliidne riigiasutus, terviseamet. Seega kaalub arstide ülesastumine üles selle riski, et nad võiksid justkui erapoolikult esineda.
Kahtlemata ongi nende tahe toetada vaktsineerimisi. Küll aga selgus asja edasisel uurimisel huvitav tõik, mida ekraanihelendusest ei näinud välja lugeda. Kampaania toetajaks on ravimifirmad, kellelt riik on ostnud seagripivaktsiini: Baxter ja GSK. Ka siin on oluline pluss see, et nad ise ei algatanud arstide osalusega reklaamikampaaniat, vaid kutsuti n-ö sinna sisse riigiasutuse poolt. Kui ma aga mõtlema hakkasin, et samad firmad said ju hiljuti riigilt miljonitesse kroonidesse ulatuva tellimuse nn seagripivaktsiini ostu näol ja seesama vaktsiin kipub riigil kätte jääma, sest inimesed lihtsalt ei viitsi end vaktsineerida - siis hakkas tekkima küsimusi. Kas siin pole natuke win-win olukord. Riik tellis ravimifirmadelt suures koguses vaktsiini ja need omakorda abistavad nüüd riiki selle vaktsiini turustamises. Tõsi ta on, et kampaanias kutsutakse üles üleüldisele vaktsineerimisele, kuid viimaste kuude resonantsid on laiale üldsusele seostanud vaktsineerimise ennekõike just seagripi vaktsiiniga.