„Tarbijate niivõrd kõrgetasemeline tunnustus teeb kahtlemata rõõmu ning näitab, et töötame õigeid väärtusi silmas pidades. Tähelepanuväärne on, et GSK on ainus ravimifirma, kes kõige mainekamate ettevõtete esikümnesse tõusis,“ lisab Gennadi Nikolajev, GlaxoSmithKline Eesti arendusjuht.
Alates 2006. aastast viib Reputation Institute Suurbritannia elanike seas läbi Global Reputation Pulse uuringut, mille eesmärgiks on hinnata ettevõtete mainet nende usaldusväärsust, tunnustatust ja üleüldist väärtust silmas pidades. Uuringus hindavad tarbijad üle 1000 ettevõtte, mis tegutsevad 24 erinevas ärisektoris ja 27 maailma riigis, mistõttu on tegemist suurima ettevõtete maine uuringuga maailmas. 2010 edetabeli liidriteks on Rolls-Royce, Cadbury ja Marks Spencer.