• 15.08.14, 16:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Marika Väli: kui patsient ei jää rahule

Sotsiaalministeeriumi juures tegutsev tervishoiuteenuse kvaliteedi ekspertkomisjon on mittejuriidiline, mõeldud patsiendi jaoks. On arvatud, et tegemist on arstide seltskonnaga, kes arutavad omavahel patsiendi ravis tekkinud probleeme, mille pärast on esitatud kaebus, ning mille kooskäimisel niikuinii mingit tulemit ei ole. Mõeldakse, et arstide ühtne seltskond niikuinii üksteise peale ei kaeba.
Tegelikult on see 18-liikmeline komisjon aga täiesti erapooletu, liikmetel on lisaks enda teadmistele võimalik kasutada erinevate meditsiinierialade ekspertarvamust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.10.25, 14:06
Digitaliseeritud tekstiilid – üks alahinnatuim kokkuhoiukoht tervishoius
Regionaalhaigla digipööre tekstiilide halduses on näide sellest, kuidas digitaliseerimisega on võimalik vältida ohte ning tänu andmetele on selge ülevaade tekstiilivajadusest. Eesti suurim haigla on selle valdkonna digipöörde ja tekstiililahenduste edulugu: „Kui teekonda alustasime, küsisime endalt, kas see on innovatsioon või paratamatus,“ räägib Tõnu Talisainen, Regionaalhaigla haldusteenistuse juhataja.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele