Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Marika Väli: kui patsient ei jää rahule
Sotsiaalministeeriumi juures tegutsev tervishoiuteenuse kvaliteedi ekspertkomisjon on mittejuriidiline, mõeldud patsiendi jaoks. On arvatud, et tegemist on arstide seltskonnaga, kes arutavad omavahel patsiendi ravis tekkinud probleeme, mille pärast on esitatud kaebus, ning mille kooskäimisel niikuinii mingit tulemit ei ole. Mõeldakse, et arstide ühtne seltskond niikuinii üksteise peale ei kaeba.
Tegelikult on see 18-liikmeline komisjon aga täiesti erapooletu, liikmetel on lisaks enda teadmistele võimalik kasutada erinevate meditsiinierialade ekspertarvamust.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Meditsiiniuudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.