• 18.12.07, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Toidufirmad nõustusid muutma lastele mõeldud reklaami

Euroopa Liidu juhtivad toidufirmad nõustusid muutma lastele mõeldud reklaami poliitikat ja lubasid propageerida tervemat eluviisi. See oli vastus ELi üleskutsele- milles soovitati toiduainetööstusel toetada vanemaid nende püüdluses kujundada lastel õigeid ja tervislikku söömisharjumusi- vahendas BNS Reutersi uudist.
Firmad leppisid kokku- et nad ei reklaami toitu ja jooketeleprogrammides- netilehekülgedel ja trükimeedias- mille sihtgruppon alla 12 aasta vanused lapsed. Erandiks on ainult need tooted-mis täidavad teatud kindlad kriteeriumid. Samuti ei tee nad toidu-ja joogireklaami algkoolides- juhul kui kooli juhtkond ei oleandnud selleks kasvatuslikul eesmärgil eriluba.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.06.25, 16:26
Kas Euroopa tervishoid suudab ajaga kaasas käia? Uuenduslik ravi vajab kiiremat teed patsientideni
OECD värskes aruandes „Health at a Glance 2024“ prognoositakse, et aastaks 2050 on Euroopa Liidus (EL) üle 65-aastaseid inimesi juba kolmandik elanikkonnast. Kui lisada sellele elustiiliga seotud riskitegurid ja sotsiaalmajanduslikud erinevused, on selge, et Euroopa peab kiiresti ajakohastama oma tervishoiusüsteeme, et parandada patsientide elukvaliteeti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele