• 19.02.08, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suhtlemine patsiendiga on tähtis osa ravist

Arstiabi kvaliteedi ekspertkomisjoni jaanuaris avaldatud tegevuse kokkuvõte näitas rahulolematust tervishoiutöötajate suhtlemisoskusega. 2007. aasta jooksul esitatud kuus kaebust arsti või õe ja patsiendi vaheliste suhtlemisprobleemide kohta annab märku tõsisest rahulolematusest.
<strong>Arstiabi kvaliteedi ekspertkomisjoni jaanuaris avaldatudtegevuse kokkuvõte näitas rahulolematust tervishoiutöötajatesuhtlemisoskusega. 2007. aasta jooksul esitatud kuus kaebust arstivõi õe ja patsiendi vaheliste suhtlemisprobleemide kohta annabmärku tõsisest rahulolematusest.</strong>

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.11.25, 10:05
Hilja alustada? Arstid kutsuvad üles teadlikumale pereplaneerimisele
14. novembril toimus Tallinnas Mövenpicki konverentsikeskuses Eesti Viljatusravi ja Embrüoloogia Seltsi sügisseminar „Kuidas viljakuskell tiksub?“. Konverentsil osales sadakond meditsiinitöötajat - kokku olid tulnud naistearstid, viljatusraviga seotud spetsialistid ja reproduktiivmeditsiiniga seotud teadlased.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele