Ainult tellijatele
18. veebruar 2008
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Suhtlemine patsiendiga on tähtis osa ravist

Arstiabi kvaliteedi ekspertkomisjoni jaanuaris avaldatud tegevuse kokkuvõte näitas rahulolematust tervishoiutöötajate suhtlemisoskusega. 2007. aasta jooksul esitatud kuus kaebust arsti või õe ja patsiendi vaheliste suhtlemisprobleemide kohta annab märku tõsisest rahulolematusest.

<strong>Arstiabi kvaliteedi ekspertkomisjoni jaanuaris avaldatudtegevuse kokkuvõte näitas rahulolematust tervishoiutöötajatesuhtlemisoskusega. 2007. aasta jooksul esitatud kuus kaebust arstivõi õe ja patsiendi vaheliste suhtlemisprobleemide kohta annabmärku tõsisest rahulolematusest.</strong>

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Triin Tabur Meditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 455
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Hanna SultsMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 385
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708