Autor: Violetta Riidas • 6. aprill 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. FDA nõuab ravimifirmadelt internetireklaami pärast aru
USA toidu- ja ravimite järelevalveamet FDA
on hoiatanud 14 ravimifirmat reklaamide eest, mis ilmuvad muuhulgas ka Google
otsingumootorit kasutades ilmuvad arvutiekraanile. Reklaamid kujutavad endast
niinimetatud sponsorilinke, kirjutas Mediuutiset.
Reklaamid on FDA silmis eksitavad, kuna ei teavita piisavalt ravimitega seotud riskidest. Wall Street Journali kinnitusel on tegemist FDA esmakordse nii jõulise sekkumisega. Amet nõuab firmadelt selgitust 9. aprilliks.
Aru peavad andma Pfizer, sanofi-aventis, Biogen Idec, Cephalon, Johnson Johnson, GlaxoSmithKline, Novartis, Eli Lilly, Merck, Bayer, Roche, Genentech, Boehringer Ingelheim ja Forest.