Autor: Ketlin Beljaev • 18. juuni 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Perearsti telefon kõnedest punane
Majanduslangus on kaasa toonud
ravikindlustuseta inimeste murekõned, kes soovivad numbrile 1220 helistades
teada, millised on nende võimalused ravi saada.
Tänavu 1. augustil täitub perearsti nõuandtelefonil neljas tööaasta. Selle aja jooksul on teenindatud üle 600 000 abivajaja, vahendas Arst.ee.
Nõuandetelefonile helistab inimene tavaliselt siis, kui tal on tekkinud ootamatu tervisehäda ja ta soovib meedikuga nõu pidada. Sagedasemad helistamise põhjused on seotud vererõhuprobleemidega. Teine suurem rühm helistajaid on väikelaste vanemad.