Autor: Ketlin Beljaev • 18. juuni 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Perearsti telefon kõnedest punane

Majanduslangus on kaasa toonud ravikindlustuseta inimeste murekõned, kes soovivad numbrile 1220 helistades teada, millised on nende võimalused ravi saada.

Tänavu 1. augustil täitub perearsti nõuandtelefonil neljas tööaasta. Selle aja jooksul on teenindatud üle 600 000 abivajaja, vahendas Arst.ee.

Nõuandetelefonile helistab inimene tavaliselt siis, kui tal on tekkinud ootamatu tervisehäda ja ta soovib meedikuga nõu pidada. Sagedasemad helistamise põhjused on seotud vererõhuprobleemidega. Teine suurem rühm helistajaid on väikelaste vanemad.

Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Kristiina KäitMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 58552330
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Minna Liisi LiivrandMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 230
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708
TellimiskeskusTel: 667 0099