6. oktoober 2009
Ainult tellijatele

Eestlased plaanivad uudse nahatestiga Jaapanit vallutada

Plaanime uudse naharakkude bioloogiat vaatava nahatestiga siseneda Jaapani turule tuleval aastal. Jaapani turu kogusuurus võiks hinnanguliselt olla meie uuele tootele ca 800 mln eurot, sõnas FibroTx OÜ juhatuse liige Toomas Neuman.

Eesti firma FibroTx on valmis saamas personaalse kosmeetika innovatsiooniprojekti, mis seisneb selles, et konkreetse inimese nahatüübile leitakse vajalikud toimeained. See toimib nii, et patsiendi nahaproovi alusel luuakse tema naha molekulaarne profiil, edastatakse interneti kaudu FibroTX andmebaasile ning baas pakub välja õige toimeainega ravimi just konkreetse inimese nahale. "Iluraviks ja kosmeetikaks seda ei saa ainult nimetada, tegemist on juba bioloogilise mõjutamisega," rääkis Neuman.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluPeatoimetajaTel: 667 0451
Violetta RiidasToimetajaTel: 667 0454
Siret TrullAjakirjanik-toimetajaTel: 667 0446
Triin Tabur Meditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 455
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708