Ainult tellijatele
Autor: Violetta Riidas • 20. jaanuar 2010
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Üledoosi võib saada ka valuvaigistist

Värske uurimus näitab, et isegi neid inimesi, kes võtavad opiodseid valuvaigisteid meditsiinilisel näidustusel, võib ohustada üledoseerimine.

Ajakirjas the Annals of Internal Medicine avaldatud uurimuse raames jälgisid teadlased ligi 10 000 täiskasvanut, kellele oli eelneva 90 päeva jooksul välja kirjutatud opioide (morfiini, oksükodooni) kroonilise valu, näiteks seljavalu leevendamiseks, vahendas Tarbija24 uudisteagentuuri Reuters.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Triin Tabur Meditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 455
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Hanna SultsMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 385
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708