Autor: Siret Trull • 22. märts 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Tuhanded pidasid alkoholipäevikut
Oma alkoholitarbimise tegelikele kogustele
ja sellega kaasnevatele riskidele mõtlema kutsunud kampaania «Palju sina jood?»
pani tuhanded Eesti inimesed pidama alkoholipäevikut.
Ehkki pärast aktiivse kampaania lõppu langes järsult huvi alkoholiinfot andva kodulehe vastu, jäi Tervise Arengu Instituut (TAI) tulemustega väga rahule, vahendas Tarbija24.
TAI kommunikatsiooniosakonna juhataja Helen Noormets märkis, et kampaania aktiivsel perioodil (9. novembrist 12. detsembrini) oli alkoinfo kodulehel 153 000 külastust, neist üle poole ehk umbes 60 000 inimest käis ka enda joodud alkoholikoguseid arvutamas.