• 29.04.10, 10:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tervishoid patsiendikeskseks

Meie majanduskriisi üks täpsemaid ja tabavamaid iseloomustusi on, et oleme elanud üle oma võimete ja peame nüüd tegelikkusega uuesti kohanema: leppima tõsiasjaga, et majanduskasv pole konstant, leppima tagajärgedega, et iibe tõusuta pole pensionitõusu, leppima rahvatarkusega, et lõigata saab ainult seda, mida oled külvanud.
Kriis on maailma tervishoiujuhtidele ja poliitikutele jõuliselt meenutanud tõsiasja, et maksumaksjale nõnda kulukas ja oluline valdkond nagu tervishoiusüsteem peab toimima tõhusalt, säästlikult ja patsiendi huvides. Ühelt poolt peavad inimesed loobuma mõtteviisist “mina teen, mis tahan – riik ravib” ja võtma aktiivse vastutuse oma tervise eest enda kätesse. Teisalt peavad tervishoiuasutused mitte võitlema õiguse eest patsienti ravida (ja selle eest raha kasseerida), vaid seadma tähelepanu keskpunkti patsiendi vajadused, tema jaoks parima.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 14:23
Digitaliseeritud tekstiilid – üks alahinnatuim kokkuhoiukoht tervishoius
Regionaalhaigla digipööre tekstiilide halduses on näide sellest, kuidas digitaliseerimisega on võimalik vältida ohte ning tänu andmetele on selge ülevaade tekstiilivajadusest. Eesti suurim haigla on selle valdkonna digipöörde ja tekstiililahenduste edulugu: „Kui teekonda alustasime, küsisime endalt, kas see on innovatsioon või paratamatus,“ räägib Tõnu Talisainen, Regionaalhaigla haldusteenistuse juhataja.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele