Suurima summa ühe ravimi reklaamiks kulutas Pfizer ja seda silmatilkadele Xalatan (latanoprostum). Tegemist on kõrgenenud silmasisese rõhu alandamiseks mõeldud ravimiga avatud nurga glaukoomi või okulaarse hüpertensiooni korral. Vaieldamatult enim ehk 1,6 miljonit krooni kulutas retseptiravimeid tutvustavatele üritustele AstraZeneca. Kõige rohkem panustas firma kolesterooliravimi Crestor reklaami.
AstraZeneca Balti piirkonna presidendi Mart Levo sõnul jagunesid nende investeeringud põhitoodete vahel suhteliselt võrdselt. “Üks põhitoode on ka Crestor (rosuvastatiin), mille kohta eelmisel aastal avaldati olulisi ravimiuuringute tulemusi ja mis on andnud uusi teadmisi südame-veresoonkonnahaiguste ravipraktikas,” ütles Levo. Samas ei ole tema sõnul võimalik täpsemalt välja tuua, milliseid ravimeid nad enim reklaamivad, kuna kõiki ravimitootjate poolt arstkonnale suunatud tegevusi loetakse reklaamiks.