Ainult tellijatele
29. juuni 2010
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tootja kulu ravimite reklaamile kasvas

Eelmisel aastal kulutasid ravimitootjad retseptiravimite reklaamüritustele kokku 15,6 miljonit krooni. Aasta varem oli see summa 11,3 miljonit.

Suurima summa ühe ravimi reklaamiks kulutas Pfizer ja seda silmatilkadele Xalatan (latanoprostum). Tegemist on kõrgenenud silmasisese rõhu alandamiseks mõeldud ravimiga avatud nurga glaukoomi või okulaarse hüpertensiooni korral. Vaieldamatult enim ehk 1,6 miljonit krooni kulutas retseptiravimeid tutvustavatele üritustele AstraZeneca. Kõige rohkem panustas firma kolesterooliravimi Crestor reklaami.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Triin Tabur Meditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 455
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Hanna SultsMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 385
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708