• 29.06.10, 13:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tootja kulu ravimite reklaamile kasvas

Eelmisel aastal kulutasid ravimitootjad retseptiravimite reklaamüritustele kokku 15,6 miljonit krooni. Aasta varem oli see summa 11,3 miljonit.
Suurima summa ühe ravimi reklaamiks kulutas Pfizer ja seda silmatilkadele Xalatan (latanoprostum). Tegemist on kõrgenenud silmasisese rõhu alandamiseks mõeldud ravimiga avatud nurga glaukoomi või okulaarse hüpertensiooni korral. Vaieldamatult enim ehk 1,6 miljonit krooni kulutas retseptiravimeid tutvustavatele üritustele AstraZeneca. Kõige rohkem panustas firma kolesterooliravimi Crestor reklaami.

Seotud lood

Uudised
  • 03.06.12, 08:00
Reklaamüritusi oli mullu  varasemast vähem 
Ravimiameti kokkuvõttest ravimireklaami kohta Eestis 2011. aastal selgub, et ravimite reklaamüritusi korraldati läinud aastal tunamullusest vähem. Samas tõusid toetused teadusürituste korraldamiseks või neil osalemiseks.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.05.25, 08:30
Soovid Eestis korraldada rahvusvahelist konverentsi? Eesti Konverentsibüroo tuleb appi
Teadus- või erialakonverentsi Eestisse toomine pole enam ammu vaid unistustes eksisteeriv ettevõtmine, vaid reaalsus. Oma valdkonna arendamine, teadusharu nähtavuse tõstmine rahvusvaheliselt ning kontaktide loomine on hea põhjus, miks rahvusvaheline konverents Eestisse kutsuda. Eesti hea maine erinevates valdkondades, ürituste korraldamise kogemus, riigi kompaktsus ning olemasolevad võimalused annavad hea pinnase väiksema ja keskmise suurusega konverentsi toimumiseks. Selleks, et globaalse ulatusega konverents Eestis toimuma saaks ja selle iga detail õnnestuks, tuleb appi Eesti Konverentsibüroo.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele