Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Jesse: magusakampaaniaid tuleb piirata
Tervise Arengu Instituudi (TAI) peadirektor
Maris Jesse hinnangul aitaks tervisele kahjulike toiduainete tarbimist
magusamaksu kehtestamise asemel vähendada hoopis lastele suunatud reklaamide
ning müügikampaaniate piiramine.
«Eestis on toiduhinnad juba käibemaksu ja Tallinna müügimaksu tõttu kõrgemaks läinud, inimeste sissetulekud aga vähenenud ning seega ka üldine ostuvõime,» sõnas Jesse Tarbija24-s.
Jätkusuutlikumalt aitaks tema sõnul Eesti inimeste tasakaalustatud ja tervislikule toitumisele kaasa esmajärjekorras hoopis lastele suunatud reklaamide ning kõrge suhkru- ja rasvasisaldusega toiduainetega seotud tarbimismängude ja kampaaniate piiramine.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.