Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Plomm tõi tüli majja
Saaremaal elav patsient Agnes käis juuli
lõpus Kuressaare hambapolikliinikus hambaarsti juures. Arst pani katkisesse
hambasse plommi ja märkas siis, et üks katkine hammas on veel, mis
parandamist vajab. Visiit päädis aga arusaamatusega.
Paari päeva pärast teisele hambale plommi saama minnes kurtis Agnes, et möödunud korral pandud plomm on tema meelest kõrgem ja liigub, kirjutas Saarte Hääl.
“Arst katsus seda ja ütles, et pole võimalik, täitsa ilus on. Aga et ta võib natuke lihvida.” Ehkki Agnes oma sõnul aru ei saanud, millist hammast lihviti, arvas ta, et eks arst tea paremini ning kõik on hästi. Pealegi kehtis plommile pooleaastane garantii.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.