Autor: Triin Tabur • 9. september 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Plomm tõi tüli majja

Saaremaal elav patsient Agnes käis juuli lõpus Kuressaare hambapolikliinikus hambaarsti juures. Arst pani katkisesse hambasse plommi ja märkas siis, et üks katkine hammas on veel, mis parandamist vajab. Visiit päädis aga arusaamatusega.

Paari päeva pärast teisele hambale plommi saama minnes kurtis Agnes, et möödunud korral pandud plomm on tema meelest kõrgem ja liigub, kirjutas Saarte Hääl.

“Arst katsus seda ja ütles, et pole võimalik, täitsa ilus on. Aga et ta võib natuke lihvida.” Ehkki Agnes oma sõnul aru ei saanud, millist hammast lihviti, arvas ta, et eks arst tea paremini ning kõik on hästi. Pealegi kehtis plommile pooleaastane garantii.

Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Kristiina KäitMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 58552330
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Minna Liisi LiivrandMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 230
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708
TellimiskeskusTel: 667 0099