Ainult tellijatele
Autor: Violetta Riidas • 2. november 2010
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Haigusest teavitamise kampaania suurendab ravimimüüki

Patsientide informeerimine on ka tulus äri. Ühest või teisest terviseprobleemist avalikkusele rääkivad teavistuskampaaniad tõstavad üldjuhul selle valdkonna ravimite läbimüüki.

Amsterdami konverentsil “Selling sickness” konverentsil esinenud Teresa Alves organisatsioonist HAI (Health Action International) rääkis sellest, et ravimifirmade poolt loodud teadlikkuse kampaaniad ei tõsta mitte ainult patsientide teadlikkust ühest või teisest terviseprobleemist, vaid tõstavad ka ravimite läbimüüki, kirjutas Med24.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Triin Tabur Meditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 455
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Hanna SultsMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 385
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708