Autor: Violetta Riidas • 2. november 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Haigusest teavitamise kampaania suurendab ravimimüüki

Patsientide informeerimine on ka tulus äri. Ühest või teisest terviseprobleemist avalikkusele rääkivad teavistuskampaaniad tõstavad üldjuhul selle valdkonna ravimite läbimüüki.

Amsterdami konverentsil “Selling sickness” konverentsil esinenud Teresa Alves organisatsioonist HAI (Health Action International) rääkis sellest, et ravimifirmade poolt loodud teadlikkuse kampaaniad ei tõsta mitte ainult patsientide teadlikkust ühest või teisest terviseprobleemist, vaid tõstavad ka ravimite läbimüüki, kirjutas Med24.

Näiteks 2000. aastal korraldas terbinafiini müüja Novartis Hollandis suuremahulise teavituskampaania küünte seenhaigusest, kus telereklaamides ei räägitud ravimist, vaid teavitati patsiente onühhomükoosist ja kustuti neid perearsti vastuvõtule ennast kontrollima.

Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Kristiina KäitMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 58552330
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Minna Liisi LiivrandMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 230
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708
TellimiskeskusTel: 667 0099