Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Haigekassa õpetab: Kui ei jää arstiga rahule, teavita juhtkonda
Teinekord juhtub, et lähete arsti juurde,
kuid ei jää visiidiga rahule. Kellele edastada pretensioon, selgitas haigekassa
Tarbija24s.
Esimese sammuna võiks informeerida raviasutuse juhtkonda. Kõik raviasutused peavad patsienti teavitama, kuhu inimene oma kaebuste ja ettepanekute puhul pöörduda saab. Kui kohapeal nähtavas kohas sellekohast infot pole, võib edasisi juhiseid küsida registratuurist. Pretensiooni saab edastada ka interneti vahendusel.
Hea arst! Tule ja anna oma väärtuslik panus, et terviseraskustesse sattunud inimesed saaksid võimaluse elada võimalikult toimekat ja rahuldustpakkuvat elu!