• 19.11.10, 14:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Haigekassa õpetab: Kui ei jää arstiga rahule, teavita juhtkonda

Teinekord juhtub, et lähete arsti juurde, kuid ei jää visiidiga rahule. Kellele edastada pretensioon, selgitas haigekassa Tarbija24s.
Esimese sammuna võiks informeerida raviasutuse juhtkonda. Kõik raviasutused peavad patsienti teavitama, kuhu inimene oma kaebuste ja ettepanekute puhul pöörduda saab. Kui kohapeal nähtavas kohas sellekohast infot pole, võib edasisi juhiseid küsida registratuurist. Pretensiooni saab edastada ka interneti vahendusel.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 27.05.25, 12:38
Haapsalu Neuroloogiline Rehabilitatsioonikeskus otsib arsti
Hea arst! Tule ja anna oma väärtuslik panus, et terviseraskustesse sattunud inimesed saaksid võimaluse elada võimalikult toimekat ja rahuldustpakkuvat elu!

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele