• 24.11.10, 07:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Digiretsept paneb apteekrid arstidele helistama

Kuna apteekrid ei näe digiretseptide diagnoosikoode, ei saa nad arstipoolset eksitust kahtlustades retsepti õigsust kontrollida muidu kui arstile helistades.
Kui arst on diagnoosikoodi kirjutamisel vea teinud, ei õnnestu patsiendil soovitud ravimit osta või soodustust saada ja selliseid olukordi tuleb ette iga päev, vahendab Postimees Reporter.ee`d. Sellistel puhkudel on apteekrid sunnitud arstile helistama, et olukorda lahendada, kuid alati ei õnnestu tohtreid kätte saada ja ostjad peavad sel juhul tühjade kätega lahkuma.

Seotud lood

Uudised
  • 21.12.10, 10:29
Haigekassa: digiretseptis taas korras
Haigekassa teatel ei töötanud täna, teisipäeva hommikul, retseptikeskus.
Uudised
  • 06.06.11, 15:47
Danilov: digiretsept oli liiga odav
Haigekassa juhi Hannes Danilovi sõnul oli digiretsepti süsteemi arendajaid raske motiveerida, sest selleks kavandatud rahasumma oli väike ning projekt venis oodatust pikemaks, vahendas ERR-i uudisteportaal
  • ST
Sisuturundus
  • 25.04.25, 13:56
Digilahendus meditsiinis: personaalsed tööriided asenduvad nutika renditeenusega
Kui varem oli igal tervishoiutöötajal isiklik kittel, siis tänapäeva haiglates ja kliinikutes kasutatakse üha enam renditavaid tööriideid, mis on jagatud, kuid hügieenilised ja alati jälgitavalt hooldatud. Tööriiete korrektne hooldus on meditsiiniasutustes hädavajalik – see aitab vältida bakterite, viiruste ja muude haigusetekitajate levikut ning tagada ohutuse nii personalile kui patsientidele. Kaasaegne tehnoloogia võimaldab kogu protsessi digitaliseerida ja vähendada riske miinimumini.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele