Kuna apteekrid ei näe digiretseptide
diagnoosikoode, ei saa nad arstipoolset eksitust kahtlustades retsepti õigsust
kontrollida muidu kui arstile helistades.
Kui arst on diagnoosikoodi kirjutamisel vea teinud, ei õnnestu patsiendil soovitud ravimit osta või soodustust saada ja selliseid olukordi tuleb ette iga päev, vahendab Postimees Reporter.ee`d. Sellistel puhkudel on apteekrid sunnitud arstile helistama, et olukorda lahendada, kuid alati ei õnnestu tohtreid kätte saada ja ostjad peavad sel juhul tühjade kätega lahkuma.
Seotud lood
Haigekassa teatel ei töötanud täna,
teisipäeva hommikul, retseptikeskus.
Haigekassa juhi Hannes Danilovi sõnul oli
digiretsepti süsteemi arendajaid raske motiveerida, sest selleks kavandatud
rahasumma oli väike ning projekt venis oodatust pikemaks, vahendas ERR-i uudisteportaal
Kui varem oli igal tervishoiutöötajal isiklik kittel, siis tänapäeva haiglates ja kliinikutes kasutatakse üha enam renditavaid tööriideid, mis on jagatud, kuid hügieenilised ja alati jälgitavalt hooldatud. Tööriiete korrektne hooldus on meditsiiniasutustes hädavajalik – see aitab vältida bakterite, viiruste ja muude haigusetekitajate levikut ning tagada ohutuse nii personalile kui patsientidele. Kaasaegne tehnoloogia võimaldab kogu protsessi digitaliseerida ja vähendada riske miinimumini.