Autor: Merike Kungla • 18. jaanuar 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Ole patsiendi vastu kena
Haiglapatsientide ravi tulemuslikkus ja
paranemine on seotud arstide ja õdede hea suhtumisega neisse. Kenasti
koheldud patsientide ravikulud on samuti madalamad, kirjutab Mediuutiset.fi.
Suurbritannia Terviseameti NHS-i uuring näitab siiski, et haiglate meditsiinipersonal unustab sageli ära näiteks nii valuravi, patsientidega vestlemise kui ka rõõmsa ja optimistlikku suhtumise.
Patsiendid, kes tunnevad end haiglas mugavalt ja kellele tundub, et neid kuulatakse, paranevad kiiremini. Neil tekib harvem komplikatsioone ja terviseseisundi halvenemist. Nad tunnevadki end paremini ja saavad varem ka haiglast välja.