Ainult tellijatele
Autor: Triin Tabur • 26. aprill 2011
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kvaliteedisüsteemi kahepoolne kasu

Ehkki viimaste aastatega on Eestis tervishoiu kvaliteedi parandamiseks rohkesti tööd tehtud, on arendamist vajavaid valdkondi veel, tõdeti aprilli algul toimunud Meditsiiniuudiste seminaril. Enim tuntakse puudust tervisealastest andmekogudest, mis lubaks pädevat analüüsi, näiteks seni paljuski mahavaikitud tüsistuste kohta.

Tervishoiuteenuste kvaliteedistrateegia arendamise töörühmal valmis juba seitse aastat tagasi dokument “Tervishoiuteenuste kvaliteedi tagamine Eestis”, mis sätestas tervishoiuteenuste kvaliteedi tagamise põhimõtted, seotud probleemid ja soovitused kvaliteedistrateegia kavandamiseks.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Triin Tabur Meditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 455
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Hanna SultsMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 385
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708