Autor: Merike Kungla • 20. mai 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. ITK küsib raha ka telefonitsi eriarstile registreerumise eest
Ida-Tallinna Keskhaigla (ITK) broneerimis-
ja infotelefoni numbrile 1900 helistamine maksab kuni 22 senti minutis ja
seejuures helistajale ei öelda, et sellel numbril läheb pika jutu ajamine
kalliks maksma, kirjutab Eesti
Päevaleht. Tõsi, haigla veebilehelt on vastav teave siiski leitav.
ITK klienditeenindusjuhi Lea Kariku sõnul on kõik korrektne, sest numbri 1900 puhul on tegu nn tavatariifse lühinumbriga. Lühinumbri kasutamise mugavuse maksab kinni tarbija.
„Lühinumbrile 1900 helistades tasub helistaja vastavalt sellele, milline hind on kehtestatud antud inimese ja temale telefoniteenust pakkuva operaatori vahel. Lühinumbrile 1900 maksab helistamine kõikidest mobiilivõrkudest 0,22 eurot minutis, kõnealustustasu ei ole. Elioni võrgust helistades on kõne maksumus 0,02 eurot minutis ja kõnealustustasu 0,03 eurot minutis,” loetles Karik.