Autor: Kadi Heinsalu • 5. juuli 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ravimiamet tellis enda kohta uuringu: kliendid on tema tööga rahul

Vastvalminud rahulolu-uuringu andmeil on klientide rahulolu Ravimiametiga viimasel neljal aastal kasvanud, teatab ravimiamet oma kodulehel.

Mais algatas ravimiamet koostöös OÜga Eesti Uuringukeskus kliendirahulolu uuringu. Uuringu eesmärk oli kaardistada klientide ootusi ja rahulolu ameti poolt pakutavate teenustega. Vastajatel paluti hinnata rahulolu info kättesaadavusega, veebilehega, telefonisuhtluse ning osakondade tööga.

Uuringus osales 324 vastajat: 128 apteekrit, 50 arsti, 46 ravimite müügiloa hoidjat, 29 veterinaararsti, 26 ravimite hulgimüüjat, 16 kliiniliste uuringute organisatsiooni, 11 lähteainete käitlejat, 10 ravimite tootjat ja 8 bioloogiliste preparaatide käitlejat.

Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Kristiina KäitMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 58552330
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Minna Liisi LiivrandMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 230
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708
TellimiskeskusTel: 667 0099