• 05.07.11, 08:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ravimiamet tellis enda kohta uuringu: kliendid on tema tööga rahul

Vastvalminud rahulolu-uuringu andmeil on klientide rahulolu Ravimiametiga viimasel neljal aastal kasvanud, teatab ravimiamet oma kodulehel.
Mais algatas ravimiamet koostöös OÜga Eesti Uuringukeskus kliendirahulolu uuringu. Uuringu eesmärk oli kaardistada klientide ootusi ja rahulolu ameti poolt pakutavate teenustega. Vastajatel paluti hinnata rahulolu info kättesaadavusega, veebilehega, telefonisuhtluse ning osakondade tööga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 14:23
Digitaliseeritud tekstiilid – üks alahinnatuim kokkuhoiukoht tervishoius
Regionaalhaigla digipööre tekstiilide halduses on näide sellest, kuidas digitaliseerimisega on võimalik vältida ohte ning tänu andmetele on selge ülevaade tekstiilivajadusest. Eesti suurim haigla on selle valdkonna digipöörde ja tekstiililahenduste edulugu: „Kui teekonda alustasime, küsisime endalt, kas see on innovatsioon või paratamatus,“ räägib Tõnu Talisainen, Regionaalhaigla haldusteenistuse juhataja.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele