Autor: Merike Kungla • 28. september 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ester Pruuden: patsient pole kõrvalseisja

Raske on nõuda kvaliteeti, kui pole alust selle hindamiseks, kirjutab õdede liidu juht Ester Pruuden Tarbija24-s. Patsisendikeskse suhtumiseta ei muutu tervishoid kvaliteetsemaks.

Möödunud nädalal ilmunud Miina Piiri arvamuslugu (PM 21.09) käsitles tervishoiuasutustes kahjuks veel sagedast nähtust – üleolevat suhtumist patsientidesse. Selline Nõukogude ajast pärit ebaadekvaatne suhtumine patsientidesse või klientidesse on peaaegu kõigist teistest valdkondadest taandunud ega saa kuuluda ka tänapäeva tervishoidu.

Eesti Õdede Liidu hinnangul on selline iganenud suhtumine süsteemi viga, mis takistab saavutamast paremaid tervisetulemusi.

Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Kristiina KäitMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 58552330
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Minna Liisi LiivrandMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 230
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708
TellimiskeskusTel: 667 0099