Haigekassa kommenteeris Meditsiiniuudiste uudist soodsa ravimi eelistamise II kampaaniast, et mõistliku ravimikasutuse kampaania peaeesmärk on vähendada patsientide omaosalust retseptiravimite ostmisel.
Omaosalus kasvas aastate jooksul pidevalt ning ulatus 2009, majanduslikult väga raskel, aastal koguni 8,02ni euroni ühe soodusretsepti kohta. "Võimalik, et kasv oleks ilma riigi sekkumiseta jätkunud," teatas haigekassa ravimipeaspetsialisti Erki Laidmäe.
Seotud lood
Haigekassa kuulutus äsja välja uue avatud hanke soodsa ravimi teavituskampaaniaks maksumusega kuni 83 000 eurot (lisandub käibemaks) ja mis levib varsti telekanalites, ajalehtedes, internetis ja mujal.
Palavalt kuum suvine päev, higimull otsa ees ja särk läbimärg – see ei ole ainult normaalne, vaid lausa hädavajalik. Siiski ei seosta kõik higistamist ainult palava suvepäevaga. Higistamine võib tähendada rahvarohkeid üritusi, tähtsaid esinemisi või olulisi koosolekuid, aga ka vahelduvate kuuma- ja külmahoogudega üleminekuiga.