Autor: Siret Trull • 5. detsember 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Vuntsikampaaniaga kogutud raha läheb eesnäärmevähi ennetustegevuseks
Eelmisel nädalal Tartus ja Tallinnas toimunud Movember 2012 lõpugaladel koguti piletitulust 2400 eurot, mille abil on plaanis läbi viia eesnäärmevähiga seotud riskide teavituskampaania ja Tartu ülikooli kliinikumi eesnäärmevähi ennetuskampaania bussituur.
Novembrikuu jooksul toimunud vuntsikampaania eesmärk oli juhtida tähelepanu meeste tervisele ja eesnäärmevähiga seotud riskidele, vahendasid ERR uudised.
Kampaania käigus viiekordistus Movember Eesti Facebooki lehe jälgijate arv ning seal osaleti aktiivselt näiteks "nädala vuntside" valimistel.