Autor: Triin Tabur • 18. mai 2013
Ainult tellijatele

Merilind sai õlletootjate aukohtus õiguse

Perearst Eero Merilind palus Eesti Õlletootjate Liidu aukohtul anda hinnang Saku "pehmokampaaniale". Merilind palus analüüsida, kas reklaamikampaania "pehmovaba maitse" on vastavuses õlleliidu eetikakoodeksi sättega, et tootjad tagavad alkohoolsete jookide reklaami kooskõlas olemise heade kommete ja ühiskonnas üldtunnustatud väärtusarusaamadega, kirjutas tarbija24.

Samuti palus Merilind, et aukohus hindaks eraldi reklaami, kus mees pannakse otseselt valima perega koosolemise ja sõpradega pubisse mineku vahel. Mees valib viimase ning reklaam annab sõnumi, et õige mees valib pubi ja joomise. Seega palus Merilind, et aukohus hindaks, kas reklaam vastab eetikakoodeksis toodud sättele "tootjad ei halvusta kainena olemist".

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluPeatoimetajaTel: 667 0451
Violetta RiidasToimetajaTel: 667 0454
Siret TrullAjakirjanik-toimetajaTel: 667 0446
Triin Tabur Meditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 455
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708