Ainult tellijatele
Autor: Violetta Riidas • 5. august 2013
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

FDA hoiatab: paratsetamool võib tekitada eluohtlikku nahalöövet 

USA toidu- ja ravimiameti teatel võivad atsetaminofeeni ehk paratsetamooli sisaldavad valuvaigistid, näiteks Tylenol , põhjustada potensiaalselt surmavat nahalöövet, mida nimetatakse Stevensi-Johnsoni sündroomiks (SJS). 

FDA nõuab, et atsetaminofeenipõhiste valuvaigistite pakendites oleksid hoiatused eluohtliku nahalööbe kohta, vahendas Tarbija24 uudisteagentuuri Reuters. 

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluPeatoimetajaTel: 667 0451
Violetta RiidasToimetajaTel: 667 0454
Siret TrullAjakirjanik-toimetajaTel: 667 0446
Triin Tabur Meditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 455
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Hanna SultsMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 385
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708