Ainult tellijatele
29. oktoober 2013
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Alkoholi miinimumhind väärib kaalumist

Alkoholi miinimumhinna kehtestamise idee on Kanadast ja Suurbritanniast alguse saanud üsna radikaalne initsiatiiv, mille eesmärk on vähendada arutute hindadega sooduspakkumisi jaekauplustes ning seeläbi piirata ostetavaid alkoholikoguseid, kirjutab Saku õlletehase juht Margus Kastein Äripäevas.

Suurbritannia on ajalooliselt üsna napsulembene maa, kus aastas joodud absoluutalkoholi kogus inimese kohta oli veel mõni aasta tagasi ligi 10 liitrit. Suurte kaubanduskettide vaheline konkurents on seal tekitanud olukorra, kus alkoholi kasutatakse ühe instrumendina kettidevahelises konkurentsis. Teisisõnu, hinnakampaaniad, kus tooteid pakutakse absurdselt odavalt, sageli alla ostuhinna, on seal pigem normiks kui erandiks.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Triin Tabur Meditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 455
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Hanna SultsMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 385
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708