Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Külvi Peterson: hea toon justkui nõuaks süldilaua taga arstide kirumist
Palju arutletakse, milline peaks olema hea arst, eriti aga hea perearst, kellest inimese suhtlus meditsiinisüsteemiga tavaliselt alguse saab, kirjutas tarbija24. Aga milline on hea patsient?
Omanimelist perearstipraksist juhtiv Külvi Peterson ütleb, et talle meeldib selline patsient, kes arsti juurde tulles oskab kirjeldada, mis teda vaevab. «Keeruline patsient on selline, kes tuleb tohtri juurde oma kindlate nõudmiste ja soovidega. Samas on väga hea, kui inimene räägib ära ka oma ettekujutuse asjast. Informeeritud patsient on igal juhul parem kui selline, kel huvi oma tervise vastu puudub,» lausub ta.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Meditsiiniuudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.