• 17.02.14, 07:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Külvi Peterson: hea toon justkui nõuaks süldilaua taga arstide kirumist

Palju arutletakse, milline peaks olema hea arst, eriti aga hea perearst, kellest inimese suhtlus meditsiinisüsteemiga tavaliselt alguse saab, kirjutas tarbija24. Aga milline on hea patsient?
Omanimelist perearstipraksist juhtiv Külvi Peterson ütleb, et talle meeldib selline patsient, kes arsti juurde tulles oskab kirjeldada, mis teda vaevab. «Keeruline patsient on selline, kes tuleb tohtri juurde oma kindlate nõudmiste ja soovidega. Samas on väga hea, kui inimene räägib ära ka oma ettekujutuse asjast. Informeeritud patsient on igal juhul parem kui selline, kel huvi oma tervise vastu puudub,» lausub ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 16:32
Haiglad liiguvad automatiseeritud ravimikäitluse suunas
Haigla igapäevatöö keerukus ei seisne ainult patsientide ravimises, vaid ka selles, et õiged ravimid jõuaksid õigel ajal patsientideni. Iga ravim on kriitilise tähtsusega ning isegi väikesed vead annuses või ravimivalikus võivad ohustada patsiendi tervist. Haiglas liigub päevas sadu ravimeid. Nende käsitsi haldamine, komplekteerimine ja dokumenteerimine muudab protsessi keerukaks ning veaohtlikuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele