Ainult tellijatele
Autor: Triin Tabur • 17. veebruar 2014
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Külvi Peterson: hea toon justkui nõuaks süldilaua taga arstide kirumist

Palju arutletakse, milline peaks olema hea arst, eriti aga hea perearst, kellest inimese suhtlus meditsiinisüsteemiga tavaliselt alguse saab, kirjutas tarbija24. Aga milline on hea patsient?

Omanimelist perearstipraksist juhtiv Külvi Peterson ütleb, et talle meeldib selline patsient, kes arsti juurde tulles oskab kirjeldada, mis teda vaevab. «Keeruline patsient on selline, kes tuleb tohtri juurde oma kindlate nõudmiste ja soovidega. Samas on väga hea, kui inimene räägib ära ka oma ettekujutuse asjast. Informeeritud patsient on igal juhul parem kui selline, kel huvi oma tervise vastu puudub,» lausub ta.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Triin Tabur Meditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 455
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Hanna SultsMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 385
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708